Ymir. Tuskarr

Тускар, як Сніговий ком з кобальту, змушує стихію льоду зводити стіни позаду своїх ворогів, щоб ті не змогли втекти. Скочуючись у величезну сніжну кулю, Туск мчить на свого ворога як лавина, не даючи йому жодного шансу уникнути могутнього удару моржа.
Ice Shards

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- E
Тускар стискає шматки льоду в кулю холодної енергії, яка завдає шкоди всім ворогам, яких вона торкнеться. Коли куля досягне точки призначення, то осколки вивільняться, створюючи бар’єр.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 120 | 18 | 1500 | 200 | 5 | Вороги | 70 пошкоджень |
2 | 120 | 16 | 1500 | 200 | 5 | Вороги | 140 пошкоджень |
3 | 120 | 14 | 1500 | 200 | 5 | Вороги | 210 пошкоджень |
4 | 120 | 12 | 1500 | 200 | 5 | Вороги | 280 пошкоджень |
- Пошкодження: магічне.
- Максимальний політ льоду 1600.
- Осколки створюють непрохідний бар’єр.
- При створенні бар’єру, осколки ламають дерева навколо.
Snowball

- Вміння
- активне
- Приціл
- об’єкт
- Клавіша
- W
Тускар починає згортатися в сніжний ком, автоматично збираючи туди союзних героїв поблизу. Союзників в радіусі 400 також можна помістити в ком, натиснувши на них правою кнопкою миші. Після запуску всі вороги на шляху кома будуть приголомшені і отримають шкоди. Чим більше в комі союзних героїв, тим більше його швидкість і пошкодження.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 75 | 21 | 1250 | 100 * / 400 ** / 200 +40 в сек *** | 0,5 | Вороги | 80 пошкоджень + 20 за кожен юніт, оглушення |
2 | 75 | 20 | 1250 | 100 * / 400 ** / 200 +40 в сек *** | 0,75 | Вороги | 120 пошкоджень + 30 за кожен юніт, оглушення |
3 | 75 | 19 | 1250 | 100 * / 400 ** / 200 +40 в сек *** | 1 | Вороги | 160 пошкоджень + 40 за кожен юніт, оглушення |
4 | 75 | 18 | 1250 | 100 * / 400 ** / 200 +40 в сек *** | 1,25 | Вороги | 200 пошкоджень + 50 за кожен юніт, оглушення |
- Пошкодження: магічне.
- (*) Початкова зона збирання / (**) Максимальна дальність котіння / (***) Зона стану і пошкодження.
- Базова швидкість кому становить 150% швидкості Тускара, мінімум 200.
- Кожен додатковий об’єкт в сніжному комі додає 75 швидкість руху і 20 / 30 / 40 / 50 шкоди.
- Ілюзії не будуть котитися в сніжний ком, клони Meepo будуть.
- Сніжок зупиняє погоню після 3 секунд.
- Сніжок може перетнути скелі і знищити дерева.
- Повторне використання цього скілу запустить ком відразу.
- Контрольовані Тускаром юніти теж додаються.
Frozen Sigil

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- F
Тускар закликає штамп морозу, який створює заметіль, яка уповільнює всіх ворожих істот неподалік.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 75 | 50 | * | 600 | 30 | Вороги | Уповільнює швидкість руху на 10%, швидкість атаки на 30% |
2 | 75 | 50 | * | 600 | 30 | Вороги | Уповільнює швидкість руху на 15%, швидкість атаки на 40% |
3 | 75 | 50 | * | 600 | 30 | Вороги | Уповільнює швидкість руху на 20%, швидкість атаки на 50% |
4 | 75 | 50 | * | 600 | 30 | Вороги | Уповільнює швидкість руху на 25%, швидкість атаки на 60% |
- Штамп при створенні автоматично слідує за Тускаром.
- Штамп літаючий, має 310 швидкості, 3 / 3 / 4 / 4 здоров’я, а 400/400 огляду, його знищення дає 90 / 100 / 110 / 120 золота.
- Атака героїв забирає у Штампа 1 здоров’я, атака не героїв - 0,25.
Walrus Punch

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- R
Тускар готує свій могутній Удар Моржа. Його наступна атака завдасть потрійний удар і підкине жертву в повітря. Після приземлення жертва буде сповільнена і отримає пошкодження.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 50 | 25 | * | * | 1/2/10* | Вороги | 3x критичний удар, сповільнення |
2 | 75 | 20 | * | * | 1/2/10* | Вороги | 3x критичний удар, сповільнення |
3 | 100 | 15 | * | * | 1/2/10* | Вороги | 3x критичний удар, сповільнення |
- Пошкодження: фізичне.
- (*) Час в повітрі / Сповільнення / Бафф.
- Удар Моржа ніколи не промахується.
- Якщо Удар Моржа не буде використано протягом 10 секунд, він пропадає.
Коментувати