Raigor Stonehoof. Earthshaker

Використовуючи свій могутній тотем, Шейкер розколює землю в непрохідну борозну, заряджає тотем руйнівною силою і стрясає землю під ногами супротивників. В його магічному тотемі - вся сила землі.
Fissure

- Вміння
- активне
- Приціл
- об’єкт/точка
- Клавіша
- F
Шейкер б’є по землі своїм величезним тотемом, розламуючи землю перед собою, що завдає шкоди ворогам і залишає непрохідну борозну на деякий час.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 125 | 15 | 1400 | 225 | 1 (стан), 8 (борозна) | Вороги | 125 пошкоджень і стан |
2 | 140 | 15 | 1400 | 225 | 1 (стан), 8 (борозна) | Вороги | 175 пошкоджень і стан |
3 | 155 | 15 | 1400 | 225 | 1 (стан), 8 (борозна) | Вороги | 225 пошкоджень і стан |
4 | 170 | 15 | 1400 | 225 | 1 (стан), 8 (борозна) | Вороги | 275 пошкоджень і стан |
- Пошкодження: магічне.
Enchant Totem

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- E
Шейкер заряджає свій тотем, збільшуючи силу наступної атаки.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 50 | 5 | * | * | 14 секунд або 1 атака | Сам | Збільшує пошкодження на 100% |
2 | 50 | 5 | * | * | 14 секунд або 1 атака | Сам | Збільшує пошкодження на 200% |
3 | 50 | 5 | * | * | 14 секунд або 1 атака | Сам | Збільшує пошкодження на 300% |
4 | 50 | 5 | * | * | 14 секунд або 1 атака | Сам | Збільшує пошкодження на 400% |
- Додаткове пошкодження підраховується на основі базової атаки і основної характеристики.
- Додаткове пошкодження з цієї здатності не поєднується з ефектом Руни Подвійної Шкоди.
Aftershock

- Вміння
- пасивне
- Приціл
- *
- Клавіша
- A
При використанні будь-якої здатності Шейкер стрясає землю, завдаючи шкоди ворогам поблизу і приголомшуючи їх.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | * | * | * | 300 | 0,6 | Вороги | 50 пошкоджень і стан |
2 | * | * | * | 300 | 0,9 | Вороги | 75 пошкоджень і стан |
3 | * | * | * | 300 | 1,2 | Вороги | 100 пошкоджень і стан |
4 | * | * | * | 300 | 1,5 | Вороги | 125 пошкоджень і стан |
- Пошкодження: магічне.
- Використання предметів не викликає Aftershock.
Echo Slam

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- C
Від Шейкера по землі поширюються ударні хвилі, що завдають шкоди ворогам. Кожне попадання по ворогу створює хвильове ехо, яке завдає шкоди найближчим ворогам.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 145 | 150 | * | 550 | * | Вороги | 160 початкових пошкоджень і 40 ехо |
2 | 205 | 130 | * | 550 | * | Вороги | 210 початкових пошкоджень і 55 ехо |
3 | 265 | 110 | * | 550 | * | Вороги | 270 початкових пошкоджень і 70 ехо |
- Пошкодження: магічне.
- Не зашкодить безтілесним (ethereal) об’єктам.
- Початкове пошкодження буде блокуватись магічним імунітетом, пошкодження еха - не буде.
- Кожен об’єкт в зоні початкових пошкоджень буде виробляти ехо-хвилю, завдаючи шкоди собі та об’єктам навколо нього.
- Покращується Аганімом: подвоює кількість ехо-хвиль від кожного ворожого героя або ілюзії.
Коментувати