Raigor Stonehoof. Earthshaker

Raigor Stonehoof. Earthshaker

Використовуючи свій могутній тотем, Шейкер розколює землю в непрохідну борозну, заряджає тотем руйнівною силою і стрясає землю під ногами супротивників. В його магічному тотемі - вся сила землі.

Fissure

Fissure
Вміння
активне
Приціл
об’єкт/точка
Клавіша
F

Шейкер б’є по землі своїм величезним тотемом, розламуючи землю перед собою, що завдає шкоди ворогам і залишає непрохідну борозну на деякий час.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 125 15 1400 225 1 (стан), 8 (борозна) Вороги 125 пошкоджень і стан
2 140 15 1400 225 1 (стан), 8 (борозна) Вороги 175 пошкоджень і стан
3 155 15 1400 225 1 (стан), 8 (борозна) Вороги 225 пошкоджень і стан
4 170 15 1400 225 1 (стан), 8 (борозна) Вороги 275 пошкоджень і стан
  • Пошкодження: магічне.

Enchant Totem

Enchant Totem
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
E

Шейкер заряджає свій тотем, збільшуючи силу наступної атаки.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 50 5 * * 14 секунд або 1 атака Сам Збільшує пошкодження на 100%
2 50 5 * * 14 секунд або 1 атака Сам Збільшує пошкодження на 200%
3 50 5 * * 14 секунд або 1 атака Сам Збільшує пошкодження на 300%
4 50 5 * * 14 секунд або 1 атака Сам Збільшує пошкодження на 400%
  • Додаткове пошкодження підраховується на основі базової атаки і основної характеристики.
  • Додаткове пошкодження з цієї здатності не поєднується з ефектом Руни Подвійної Шкоди.

Aftershock

Aftershock
Вміння
пасивне
Приціл
*
Клавіша
A

При використанні будь-якої здатності Шейкер стрясає землю, завдаючи шкоди ворогам поблизу і приголомшуючи їх.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 * * * 300 0,6 Вороги 50 пошкоджень і стан
2 * * * 300 0,9 Вороги 75 пошкоджень і стан
3 * * * 300 1,2 Вороги 100 пошкоджень і стан
4 * * * 300 1,5 Вороги 125 пошкоджень і стан
  • Пошкодження: магічне.
  • Використання предметів не викликає Aftershock.

Echo Slam

Echo Slam
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
C

Від Шейкера по землі поширюються ударні хвилі, що завдають шкоди ворогам. Кожне попадання по ворогу створює хвильове ехо, яке завдає шкоди найближчим ворогам.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 145 150 * 550 * Вороги 160 початкових пошкоджень і 40 ехо
2 205 130 * 550 * Вороги 210 початкових пошкоджень і 55 ехо
3 265 110 * 550 * Вороги 270 початкових пошкоджень і 70 ехо
  • Пошкодження: магічне.
  • Не зашкодить безтілесним (ethereal) об’єктам.
  • Початкове пошкодження буде блокуватись магічним імунітетом, пошкодження еха - не буде.
  • Кожен об’єкт в зоні початкових пошкоджень буде виробляти ехо-хвилю, завдаючи шкоди собі та об’єктам навколо нього.
  • Покращується Аганімом: подвоює кількість ехо-хвиль від кожного ворожого героя або ілюзії.

Коментувати