Mirana Nightshade. Priestess of the Moon

Вища жриця священного ордену Елуни, Мірана є світлом у темряві і туманом на світлі, поливаючи нежить стрілами і зорепадом. Її тигр надає союзникам більшу швидкість на полі битви. Якщо потрібно, Потма може просто зникнути в туман разом зі своїми союзниками.
Starfall

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- T
Хвиля метеорів падає на найближчих ворогів. Один випадковий ворог з них буде пошкоджений двічі.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | 12 | * | 625 | * | Вороги | 75 пошкоджень |
2 | 120 | 12 | * | 625 | * | Вороги | 150 пошкоджень |
3 | 140 | 12 | * | 625 | * | Вороги | 225 пошкоджень |
4 | 160 | 12 | * | 625 | * | Вороги | 300 пошкоджень |
- Пошкодження: магічне.
- Один випадковий противник в 175 AoE отримує додатковий удар в 75% пошкодження.
- Не блокується Linken’s Sphere.
Elune’s Arrow

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- R
Мірана запускає потужну стрілу, яка летить по прямій і вражає першого противника на своєму шляху. Стріла завдає пошкодження і приголомшує ворога. Пошкодження і тривалість оглушення залежать від зробленої стрілою відстані.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | 17 | 3000 | 115 | 0,01-5 | Ворог | 50-190 пошкоджень, стан |
2 | 100 | 17 | 3000 | 115 | 0,01-5 | Ворог | 140-280 пошкоджень, стан |
3 | 100 | 17 | 3000 | 115 | 0,01-5 | Ворог | 230-370 пошкоджень, стан |
4 | 100 | 17 | 3000 | 115 | 0,01-5 | Ворог | 320-460 пошкоджень, стан |
- Пошкодження: магічне.
- За кожні 150 польоту стріли збільшується тривалість оглушення на 0,5 секунд і пошкодження на 14.
- Максимальні стан і пошкодження відбувається в діапазоні 1500, мінімальні - в 150.
- Дає 650 видимості навколо стріли під час польоту.
- Команда -stats (-st) показує точність попадань стріли.
Leap

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- E
Мірана стрибає вперед на невелику відстань. Збільшує швидкість атаки і пересування союзних героїв.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 40 | 30 | * | 775 | 10 | Союзні герої | Відстань стрибка 630, +4% IAS і MS |
2 | 35 | 26 | * | 775 | 10 | Союзні герої | Відстань стрибка 720, +8% IAS і MS |
3 | 30 | 22 | * | 775 | 10 | Союзні герої | Відстань стрибка 780, +12% IAS і MS |
4 | 20 | 18 | * | 775 | 10 | Союзні герої | Відстань стрибка 870, +16% IAS і MS |
- Стрибок використовує 0,01 секунди Wind Walk, ним можна ухилитися від будь-яких пострілів в сторону Мірани, якщо, звичайно, противник не просвітив її.
- Бонус у швидкості відноситься і до союзних героїв навколо Мірани, коли вона робить стрибок.
- Клони, копії і ілюзії союзних героїв в зоні стрибка теж отримують баф.
Moonlight Shadow

- Вміння
- активне
- Приціл
- юніт
- Клавіша
- R
Потма і всі союзні герої на карті переходять у невидимість. Якщо невидимість зникла, то вона поступово відновиться протягом деякого часу.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 75 | 160 | * | Глобально | 15 | Союзні герої | 2,5 секунди для зникнення |
2 | 75 | 140 | * | Глобально | 15 | Союзні герої | 2 секунди для зникнення |
3 | 75 | 120 | * | Глобально | 15 | Союзні герої | 1,5 секунди для зникнення |
- Авто-атака в невидимості не працює.
- У невидимості герої набувають імунітету до магії.
Коментувати