Ish’kafel. Dark Seer

Темний провидець Дарк Сір. Його неординарні тактичні властивості, які заключаються в накладанні захисних і атакуючих заклинань на ворогів і союзників, можуть змінити хід битви ще до її початку.
Vacuum

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- C
Дарк Сір створює в вакуум по області, який стягує ворогів по центру і наносить їм пошкодження.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | 28 | 500 | 250 | * | Вороги | 40 пошкоджень |
2 | 130 | 28 | 500 | 350 | * | Вороги | 80 пошкоджень |
3 | 160 | 28 | 500 | 450 | * | Вороги | 120 пошкоджень |
4 | 190 | 28 | 500 | 550 | * | Вороги | 160 пошкоджень |
- Пошкодження: магічне.
- Збиває кастучі спели і предмети.
- Стягує юніти за 0,4 сек перед тим як нанести пошкодження
- Не стягує невразливих юнітів.
Ion Shell

- Вміння
- активне
- Приціл
- юніт
- Клавіша
- E
Дарк Сір огортає ціль енергетичною оболочкою, створюючи щиток, який наносить пошкодження оточуючим ворогам.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 70 | 9 | 600 | 250 | 20 | Юніт | 30 пошкоджень в секунду |
2 | 90 | 9 | 600 | 250 | 20 | Юніт | 50 пошкоджень в секунду |
3 | 110 | 9 | 600 | 250 | 20 | Юніт | 70 пошкоджень в секунду |
4 | 130 | 9 | 600 | 250 | 20 | Юніт | 90 пошкоджень в секунду |
- Пошкодження: магічне.
- Не пошкоджує юніт, на який накладається.
- Пошкодження проходить частинами кожні 0,1 секунди.
- Якщо юніт вже під щитком, щиток оновлюється.
Surge

- Вміння
- активне
- Приціл
- юніт
- Клавіша
- R
Швидкість руху союзного юніта стає максимальною, на короткий час.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 20 | 12 | 600 | * | 3 | Сам/союзники | Максимальна швидкість |
2 | 30 | 11 | 600 | * | 4,5 | Сам/союзники | Максимальна швидкість |
3 | 40 | 10 | 600 | * | 6 | Сам/союзники | Максимальна швидкість |
4 | 50 | 9 | 600 | * | 7,5 | Сам/союзники | Максимальна швидкість |
Wall of Replica

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- E
Дарк Сір піднімає енергетичну стіну на землі. Ворожі герої, які проходять через неї, залишають за собою копії. Дарк Сір може керувати копіями.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 200 | 100 | 500 | 1000 | 15 | Ворожі герої | Ілюзії отримують 300% пошкоджень, наносять 70% (100%*) |
2 | 300 | 100 | 900 | 1000 | 30 | Ворожі герої | Ілюзії отримують 300% пошкоджень, наносять 80% (120%*) |
3 | 400 | 100 | 1300 | 1000 | 45 | Ворожі герої | Ілюзії отримують 300% пошкоджень, наносять 90% (140%*) |
- Пошкодження: магічне.
- Коли стіна створює ілюзію, противнику наноситься 150 пошкоджень.
- Не створює ілюзії з інших ілюзій та копій Геомансера
- Стіна створюється перпендикулярно Дарк Сіра і точки створення.
- Ефект працює по всій довжині стіни.
- Покращується Аганімом (див.*)
Коментувати