Io. Guardian Wisp

Вісп може зв’язати себе з союзником, перш ніж перенестись разом в будь-яке місце. Він жертвує своїми силами заради посилення союзників.
Tether

- Вміння
- активне
- Приціл
- об’єкт
- Клавіша
- T
Вісп зв’язує себе з союзником, збільшуючи швидкість пересування обох. Коли Вісп поповнює здоров’я або ману, прив’язаний герой теж відновлюється, але на 50% більше. Будь-який ворог, який опинився на шляху зв’язку , буде уповільнений. Зв’язок розривається, якщо Вісп розійдеться з союзником занадто далеко один від одного, або якщо просто скасує заклинання.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 40 | 12 | 1800 | 900 | 12 (0,75 секунд сповільнення) | Союзники | 17% бонус руху |
2 | 40 | 12 | 1800 | 900 | 12 (1,25 секунд сповільнення) | Союзники | 17% бонус руху |
3 | 40 | 12 | 1800 | 900 | 12 (1,75 секунд сповільнення) | Союзники | 17% бонус руху |
4 | 40 | 12 | 1800 | 900 | 12 (2,25 секунд сповільнення) | Союзники | 17% бонус руху |
- Якщо Вісп прив’язується до об’єкта, який знаходиться на відстані більше 700, Вісп швидко притягнеться ближче до прив’язаної цілі на відстань 300.
- Прив’язаний об’єкт отримує бонус від Overcharge, Relocate, та від регенерації здоров’я і мани Віспа.
- На цей бонус регенерації не впливає активація Армлета, втрата Віспом більше 50% здоров’я або мани менше ніж за 0,02 секунди.
- Прив’язку можна перервати додатковою здатністю.
- Прив’язаний об’єкт буде регенерувати на 50% більше ніж Вісп.
- Прив’язка сповільнює на 100% рух і швидкість атаки ворожих об’єктів, які доторкнуться до неї.
Spirits

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- W
Вісп викликає п’ять духів, які кружляють навколо нього. При зіткненні з ворожим героєм дух вибухає, завдаючи шкоди всім істотам в області навколо вибуху. При зіткненні з крипом дух завдає трохи пошкодження, але не вибухає. Після закінчення дії заклинання духи вибухають.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 120 | 20 | * | 300* | 19 | Вороги | Пошкодження: 8 крипам, 25 героям |
2 | 130 | 18 | * | 300* | 19 | Вороги | Пошкодження: 14 крипам, 50 героям |
3 | 140 | 16 | * | 300* | 19 | Вороги | Пошкодження: 20 крипам, 75 героям |
4 | 150 | 14 | * | 300* | 19 | Вороги | Пошкодження: 26 крипам, 100 героям |
- Пошкодження: магічне.
- Вісп отримує ще 2 кнопки, щоб контролювати діапазон коливань духів.
- Діапазон коливань духів: від 100 до 875.
- Духи дають коротку видимість при зіткненні з ворожим героєм.
Overcharge

- Вміння
- перемикач
- Приціл
- *
- Клавіша
- V
Швидкість атаки, пошкодження і опір будь пошкодженням підвищуються, але при цьому кожну секунду Вісп втрачає частину від поточного здоров’я і мани. Пов’язаний з Віспом герой отримує такий же бонус, але не втрачає здоров’я і ману.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 4,5% від поточного HP і MP | 2 | * | * | * | Сам | +40 швидкість атаки, 5% зменшення шкоди |
2 | 4,5% від поточного HP і MP | 2 | * | * | * | Сам | +50 швидкість атаки, 10% зменшення шкоди |
3 | 4,5% від поточного HP і MP | 2 | * | * | * | Сам | +60 швидкість атаки, 15% зменшення шкоди |
4 | 4,5% від поточного HP і MP | 2 | * | * | * | Сам | +70 швидкість атаки, 20% зменшення шкоди |
- Цей бонус також впливає на прив’язний об’єкт.
- Втрата здоров’я і мани не можуть бути зменшені ніяк.
- Здоров’я і мани витрачається 0,9% кожних 0,2 секунд, в результаті втрачається 4,419 (725)% в секунду.
Relocate

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- R
Вісп телепортує себе і будь-якого пов’язаного з ним героя в будь-яку точку карти. Через деякий час після телепортації Вісп повертається на початкове місце.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | 90 | Глобально | * | * | * | Телепорт після 2,5 секунд |
2 | 100 | 75 | Глобально | * | * | * | Телепорт після 2,25 секунд |
3 | 100 | 60 | Глобально | * | * | * | Телепорт після 2 секунд |
- Існує затримка касту і противник побачить візуальні індикатори на міні-карті в цільовому місці, перш ніж станеться телепорт.
- Якщо Віспа оглушать під час підготовки до телепортації, вона перерветься.
- Якщо Вісп зв’язаний з союзним героєм, то союзник телепортнеться разом з ним, туди і назад. Вісп може розірвати зв’язок в будь-який момент, щоб запобігти телепортації союзника.
- Tether не перерветься під час телепортації.
- Процес телепортації перериває всі кастуючі скіли обох героїв, в обох напрямках телепортації.
- Команда -disablehelp забороняє союзному Віспу телепортувати вас.
Коментувати