Io. Guardian Wisp

Io. Guardian Wisp

Вісп може зв’язати себе з союзником, перш ніж перенестись разом в будь-яке місце. Він жертвує своїми силами заради посилення союзників.

Tether

Tether
Вміння
активне
Приціл
об’єкт
Клавіша
T

Вісп зв’язує себе з союзником, збільшуючи швидкість пересування обох. Коли Вісп поповнює здоров’я або ману, прив’язаний герой теж відновлюється, але на 50% більше. Будь-який ворог, який опинився на шляху зв’язку , буде уповільнений. Зв’язок розривається, якщо Вісп розійдеться з союзником занадто далеко один від одного, або якщо просто скасує заклинання.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 40 12 1800 900 12 (0,75 секунд сповільнення) Союзники 17% бонус руху
2 40 12 1800 900 12 (1,25 секунд сповільнення) Союзники 17% бонус руху
3 40 12 1800 900 12 (1,75 секунд сповільнення) Союзники 17% бонус руху
4 40 12 1800 900 12 (2,25 секунд сповільнення) Союзники 17% бонус руху
  • Якщо Вісп прив’язується до об’єкта, який знаходиться на відстані більше 700, Вісп швидко притягнеться ближче до прив’язаної цілі на відстань 300.
  • Прив’язаний об’єкт отримує бонус від Overcharge, Relocate, та від регенерації здоров’я і мани Віспа.
  • На цей бонус регенерації не впливає активація Армлета, втрата Віспом більше 50% здоров’я або мани менше ніж за 0,02 секунди.
  • Прив’язку можна перервати додатковою здатністю.
  • Прив’язаний об’єкт буде регенерувати на 50% більше ніж Вісп.
  • Прив’язка сповільнює на 100% рух і швидкість атаки ворожих об’єктів, які доторкнуться до неї.

Spirits

Spirits
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
W

Вісп викликає п’ять духів, які кружляють навколо нього. При зіткненні з ворожим героєм дух вибухає, завдаючи шкоди всім істотам в області навколо вибуху. При зіткненні з крипом дух завдає трохи пошкодження, але не вибухає. Після закінчення дії заклинання духи вибухають.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 120 20 * 300* 19 Вороги Пошкодження: 8 крипам, 25 героям
2 130 18 * 300* 19 Вороги Пошкодження: 14 крипам, 50 героям
3 140 16 * 300* 19 Вороги Пошкодження: 20 крипам, 75 героям
4 150 14 * 300* 19 Вороги Пошкодження: 26 крипам, 100 героям
  • Пошкодження: магічне.
  • Вісп отримує ще 2 кнопки, щоб контролювати діапазон коливань духів.
  • Діапазон коливань духів: від 100 до 875.
  • Духи дають коротку видимість при зіткненні з ворожим героєм.

Overcharge

Overcharge
Вміння
перемикач
Приціл
*
Клавіша
V

Швидкість атаки, пошкодження і опір будь пошкодженням підвищуються, але при цьому кожну секунду Вісп втрачає частину від поточного здоров’я і мани. Пов’язаний з Віспом герой отримує такий же бонус, але не втрачає здоров’я і ману.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 4,5% від поточного HP і MP 2 * * * Сам +40 швидкість атаки, 5% зменшення шкоди
2 4,5% від поточного HP і MP 2 * * * Сам +50 швидкість атаки, 10% зменшення шкоди
3 4,5% від поточного HP і MP 2 * * * Сам +60 швидкість атаки, 15% зменшення шкоди
4 4,5% від поточного HP і MP 2 * * * Сам +70 швидкість атаки, 20% зменшення шкоди
  • Цей бонус також впливає на прив’язний об’єкт.
  • Втрата здоров’я і мани не можуть бути зменшені ніяк.
  • Здоров’я і мани витрачається 0,9% кожних 0,2 секунд, в результаті втрачається 4,419 (725)% в секунду.

Relocate

Relocate
Вміння
активне
Приціл
точка
Клавіша
R

Вісп телепортує себе і будь-якого пов’язаного з ним героя в будь-яку точку карти. Через деякий час після телепортації Вісп повертається на початкове місце.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 100 90 Глобально * * * Телепорт після 2,5 секунд
2 100 75 Глобально * * * Телепорт після 2,25 секунд
3 100 60 Глобально * * * Телепорт після 2 секунд
  • Існує затримка касту і противник побачить візуальні індикатори на міні-карті в цільовому місці, перш ніж станеться телепорт.
  • Якщо Віспа оглушать під час підготовки до телепортації, вона перерветься.
  • Якщо Вісп зв’язаний з союзним героєм, то союзник телепортнеться разом з ним, туди і назад. Вісп може розірвати зв’язок в будь-який момент, щоб запобігти телепортації союзника.
  • Tether не перерветься під час телепортації.
  • Процес телепортації перериває всі кастуючі скіли обох героїв, в обох напрямках телепортації.
  • Команда -disablehelp забороняє союзному Віспу телепортувати вас.

Коментувати