Icarus. Phoenix

Використовуючи силу вогнища вищої чистоти, міфічний Фенікс може як пропалювати вогнем смерті і руйнування, так і нести полум’я життя і зцілення. З кожним переродженням він залишає за собою все більше і більше руйнувань.
Icarus Dive

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- D
Фенікс мчить вперед по дузі, сповільнюючи всіх ворогів на своєму шляху і завдаючи їм шкоди, а потім повертається на вихідну позицію.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | * | 36 | 1400 | 200 сповільнення / 500 ширина польоту | 4 (сповільнення), 2 (політ) | Вороги | 10 пошкоджень в секунду, сповільнює на 25% |
2 | * | 36 | 1400 | 200 сповільнення / 500 ширина польоту | 4 (сповільнення), 2 (політ) | Вороги | 30 пошкоджень в секунду, сповільнює на 25% |
3 | * | 36 | 1400 | 200 сповільнення / 500 ширина польоту | 4 (сповільнення), 2 (політ) | Вороги | 50 пошкоджень в секунду, сповільнює на 25% |
4 | * | 36 | 1400 | 200 сповільнення / 500 ширина польоту | 4 (сповільнення), 2 (політ) | Вороги | 70 пошкоджень в секунду, сповільнює на 25% |
- Вартість: 15% від вашого поточного здоров’я. Пряме видалення здоров’я.
- Відстань - 1400.
- Політ переривається, якщо Фенікс відключений.
- 0,2 секунди на каст.
- Якщо Фенікс застосовує Supernova або повторно цю ж кнопку, то здатність переривається.
Fire Spirits

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- F
Фенікс викликає 4 духи, які кружляють навколо героя. Кожного духа можна випустити незалежно від інших у вказану область. При зіткненні з ворогами завдає їм періодичне пошкодження і значно знижує швидкість атаки.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 80 | 45 | * | 175 | 4 | Вороги | 15 пошкоджень в секунду, -80 швидкості атаки |
2 | 90 | 40 | * | 175 | 4 | Вороги | 35 пошкоджень в секунду, -100 швидкості атаки |
3 | 100 | 35 | * | 175 | 4 | Вороги | 55 пошкоджень в секунду, -120 швидкості атаки |
4 | 110 | 30 | * | 175 | 4 | Вороги | 75 пошкоджень в секунду, -140 швидкості атаки |
- Пошкодження: магічне.
- Fire Spirits тривають 12,5 секунди і збільшуються в розмірах, поки кружляють навколо Фенікса
- Вартість: 20% від вашого поточного здоров’я. Пряме видалення здоров’я.
- Fire Spirits не складаються, але оновлюють тривалість ефекту.
Target Fire Spirit: Відправляє духа до цілі. Відстань 1400, площа 175, скорість духа 900.
- Можуть бути розсіяні.
Sun Ray

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- R
Фенікс використовує силу внутрішнього вогню і випускає величезний промінь світла за рахунок власної життєвої енергії. Луч завдає шкоди ворогам , забирає частину їхнього здоров’я і зцілює союзників на половину цього значення. Поки промінь горить, шкода від нього зростає аж до подвійної.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | 20 | 1300 | 130 | 6 | Вороги / союзники | 15 пошкоджень + 1% макс. здоров’я в секунду (союзники зцілюються на половину цього) |
2 | 100 | 20 | 1300 | 130 | 6 | Вороги / союзники | 20 пошкоджень + 2% макс. здоров’я в секунду (союзники зцілюються на половину цього) |
3 | 100 | 20 | 1300 | 130 | 6 | Вороги / союзники | 25 пошкоджень + 3% макс. здоров’я в секунду (союзники зцілюються на половину цього) |
4 | 100 | 20 | 1300 | 130 | 6 | Вороги / союзники | 30 пошкоджень + 4% макс. здоров’я в секунду (союзники зцілюються на половину цього) |
- Пошкодження: чисте
- Вартість: 6% від вашого поточного здоров’я. Пряме видалення здоров’я.
- Фенікс фактично втрачає 0,12% від свого поточного здоров’я кожні 0,02 секунди. 5,83% поточного здоров’я в секунду.
- Максимальна відстань променя 1300.
Supernova

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- V
Заради шансу переродитися Фенікс перетворюється на палаюче сонце, яке можуть знищити тільки ворожі герої. Сонце обпалює ворогів у великому радіусі, а через 6 секунд вибухає, приголомшуючи всіх оточуючих ворогів. Фенікс з’являється на місці вибуху з повним запасом здоров’я, мани і з перезарядженими іншими здібностями.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 200 | 110 | * | 1000 | 6 (Supernova), 1,5 (стан) | Вороги | 60 пошкоджень в секунду, розбивається з 5 ударів героя |
2 | 200 | 110 | * | 1000 | 6 (Supernova), 1,5 (стан) | Вороги | 80 пошкоджень в секунду, розбивається з 7 ударів героя |
3 | 200 | 110 | * | 1000 | 6 (Supernova), 1,5 (стан) | Вороги | 100 пошкоджень в секунду, розбивається з 10 ударів героя |
- Пошкодження: магічне.
- Тільки атаки героїв (вкл. клони Meepo, але не ілюзії) можуть пошкодити Supernova.
- Сонце несприйнятливе до магії. Сам Фенікс невразливий і зупинений під час дії здібності.
- Час перезарядки інших здібностей буде скинутий, якщо Фенікс успішно відродиться.
- Покращується Аганімом: може взяти в Supernova союзного героя, переродяться обоє (або обоє й помруть).
Коментувати