Gondar. Bounty Hunter

Gondar. Bounty Hunter

Гондар - один з найдавніших дренеїв. Він може метати сюрікени з високою точністю, він наділений великою силою, що дозволяє вбити кого завгодно, за допомогою його двох гострих клинків. Спритний і скритний, як тінь, він зацікавлений у поєдинках, які принесуть йому грошову вигоду. Його спритність недоступна нікому, а безшумність - лише небагатьом.

Shuriken Toss

Shuriken Toss
Вміння
активне
Приціл
юніт
Клавіша
T

Гондар кидає сюрікен на ворога, завдаючи пошкодження і міністан.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 90 10 650 * * Вороги 100 пошкоджень
2 115 10 650 * * Вороги 200 пошкоджень
3 135 10 650 * * Вороги 250 пошкоджень
4 155 10 650 * * Вороги 325 пошкоджень
  • Пошкодження: магічне.
  • Завдає міні-стан, що дозволяє ефективно переривати касти цілі.

Jinada

Jinada
Вміння
пасивне
Приціл
Клавіша
J

Гондар завдає критичний удар і калічить ціль, має кулдаун.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 * 12 * * 3 Будь-хто 1,5x критичний удар, сповільнює рух і швидкість атаки на 25%
2 * 10 * * 3 Будь-хто 1,75x критичний удар, сповільнює рух і швидкість атаки на 25%
3 * 8 * * 3 Будь-хто 2x критичний удар, сповільнює рух і швидкість атаки на 25%
4 * 6 * * 3 Будь-хто 2,25x критичний удар, сповільнює рух і швидкість атаки на 25%

Wind Walk

Wind Walk
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
W

Гондар входить в тимчасову невидимість. При ударі з невидимості завдає додаткове пошкодження ударом в спину. Час переходу зменшується на кожному рівні.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 50 15 * * 20 Сам +30 удар в спину
2 50 15 * * 25 Сам +60 удар в спину
3 50 15 * * 30 Сам +90 удар в спину
4 50 15 * * 35 Сам +120 удар в спину
  • Пошкодження: фізичне.
  • Не перериває кастовані заклинання.
  • Невидимість пропадає при атаці або кастингу.
  • Час переходу в невидимість: 1 / 0.75 / 0.5 / 0.25 секунд.

Track

Track
Вміння
активне
Приціл
юніт
Клавіша
R

Гондар помічає треком ворожого героя на 30 секунд або поки той не помре. Союзники поряд з поміченою ціллю отримують збільшення швидкості руху на 20%. Якщо ціль під треком помирає, Гондар отримує бонус золота.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 50 10 1200 900(аура) / 925(бонус) 30 Противники 150 додаткових золотих, видимість
2 50 7 1200 900(аура) / 925(бонус) 30 Противники 200 додаткових золотих, видимість
3 50 5 1200 900(аура) / 925(бонус) 30 Противники 250 додаткових золотих, видимість
  • Якщо ціль помре під треком, Гондар отримає бонус золота, незалежно від того, як вона помирає.
  • Гондар та союзники отримують видимість цілі. Ціль отримує візуальний ефект над головою, який видно союзникам.
  • Дає 50/100/150 бонус золота для інших союзників під впливом треку аури, коли ціль вмирає.
  • Бонусне золото буде додано в якості надійного золота.
  • Команда -stats (-st) дозволяє відобразити загальне зароблене таким чином золото.

Коментувати