Dirge. Undying

Ходячий мрець Зомбі піднімає орди підручних зомбі, розкладає ворожу плоть, змушує душі своїх ворогів розпадатися, приймає форму страхітливого голема, збільшуючи шкоду ворогам.
Decay

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- D
Розпад плоті. Зомбі виснажує сили ворожих героїв у зазначеній галузі, завдаючи їм шкоди і тимчасово відбираючи в них силу.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 70 | 10 | 625 | 325 | 40 | Вороги | 4 сили, 20 пошкоджень |
2 | 90 | 8 | 625 | 325 | 40 | Вороги | 4 сили, 60 пошкоджень |
3 | 110 | 6 | 625 | 325 | 40 | Вороги | 4 сили, 100 пошкоджень |
4 | 130 | 4 | 625 | 325 | 40 | Вороги | 4 сили, 140 пошкоджень |
- Пошкодження: магічне.
- Ефекти складаються, але сила противника не може впасти менше 1.
- Спочатку викрадається сила, потім наноситься пошкодження.
Soul Rip

- Вміння
- активне
- Приціл
- об’єкт
- Клавіша
- R
Мертві душі. Зомбі перенаправляє потоки енергії через ворожих і союзних героїв, завдаючи їм шкоди або лікуючи відповідно. Втрати і лікування залежать від кількості істот поряд з Зомбі. Кожна зачеплена істота також втрачає до 25 одиниць здоров’я.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 50 | 24 | 750 | 1300 | * | Всі юніти | Пошкоджує / лікує ціль на 25 від кожного юніта навколо. 6 юнітів макс |
2 | 75 | 18 | 750 | 1300 | * | Всі юніти | Пошкоджує / лікує ціль на 25 від кожного юніта навколо. 11 юнітів макс |
3 | 100 | 12 | 750 | 1300 | * | Всі юніти | Пошкоджує / лікує ціль на 25 від кожного юніта навколо. 16 юнітів макс |
4 | 125 | 6 | 750 | 1300 | * | Всі юніти | Пошкоджує / лікує ціль на 25 від кожного юніта навколо. 21 юнітів макс |
- Пошкодження: магічне (ціль), зниження здоров’я (оточуючі).
- Може вилікувати Tombstone, але не може лікувати / завдавати шкоди будівлям.
- Нецільові юніти, союзники або противники, які потрапляють під потік, отримують 25 пошкоджень. Це не може вбити, максимум залишить юніта з 1 хп.
Tombstone

- Вміння
- активне
- Приціл
- точка
- Клавіша
- T
Зомбі піднімає надгробний камінь. Періодично він закликає маленьких колег-зомбі поруч з кожним ворогом у певній галузі навколо себе. Зомбі мають здатність Deathlust, яка уповільнює їх цілі при атаках, а також, якщо здоров’я цілі падає нижче певного рівня, здатність збільшує швидкість атаки і пересування зомбі.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 120 | 60 | 600 | 400 | 15 | Вороги | Камінь піднімає живих мерців з DeathLust на 100 або 20% здоров’я |
2 | 130 | 60 | 600 | 600 | 20 | Вороги | Камінь піднімає живих мерців з DeathLust на 200 або 25% здоров’я |
3 | 140 | 60 | 600 | 800 | 25 | Вороги | Камінь піднімає живих мерців з DeathLust на 300 або 30% здоров’я |
4 | 150 | 60 | 600 | 1000 | 30 | Вороги | Камінь піднімає живих мерців з DeathLust на 400 або 35% здоров’я |
- Надгробний камінь має 600 здоров’я, несприйнятливий до магії, але на нього діє здатність Soul Rip.
- Зомбі з’являються кожні 3 секунди, їхня базова атака атаки 1,6.
- Зомбі наносять 37-45 пошкоджень.
- У зомбі є пасивна здатність Deathlust, яка збільшує на 50% швидкість атаки і пересування зомбі, якщо у їх цілі менше 100/200/300/400 здоров’я або нижче 20/25/30/35% від його максимального здоров’я.
- Зомбі не будуть з’являтися для нападу на будівлі.
Flesh Golem

- Вміння
- активне
- Приціл
- *
- Клавіша
- F
Зомбі перетворюється на голема, який розносить чумну ауру. Ця аура уповільнює всіх ворогів в радіусі 750 і збільшує втрати, які вони отримують: чим ближче ворог до Зомбі, тим сильніша шкода і уповільнення. Коли заражена чумою істота вмирає, Зомбі зцілюється на відсоток від максимального здоров’я жертви.
Рівень | Мана | Перезарядка | Дальність | Площа | Тривалість | Ціль | Результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | 75 | * | 750 | 30 | Вороги | 20% (*25%) посилення пошкодження |
2 | 100 | 75 | * | 750 | 30 | Вороги | 20% (*25%) посилення пошкодження |
3 | 100 | 75 | * | 750 | 30 | Вороги | 20% (*25%) посилення пошкодження |
- Сутності ворогів, убитих поряд з Зомбі будуть повертатися і лікувати його навіть якщо сам Зомбі їх не вбивав.
- Аура Чуми найсильніше в зоні 200 від Зомбі і слабшає далі від нього до мінімуму в 5% / 10% / 15% (* +5% з аганімом).
- Уповільнює швидкість руху на 9% в зоні 750.
- Вбиті ілюзії не лікують Зомбі.
- * Покращується Аганімом (див.*)
Коментувати