Clinkz. Bone Fletcher

Clinkz. Bone Fletcher

Палаючий лучник Боня Клінкс швидко і майстерно використовує свої вогненні сили для того, щоб спопелити всіх, хто стане у нього на шляху.

Strafe

Strafe
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
T

Клінкс починає вести шквальний вогонь. Значно збільшує швидкість атаки на короткий час.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 90 45 * * 4 Сам +130% швидкості атаки
2 90 40 * * 6 Сам +130% швидкості атаки
3 90 35 * * 8 Сам +130% швидкості атаки
4 90 30 * * 10 Сам +130% швидкості атаки
  • Боня отримає анімацію під час дії заклинання, показуючи що воно активне.

Searing Arrows

Searing Arrows
Вміння
активне
Приціл
об’єкт
Клавіша
R

Клінкс наповнює стріли вогнем, що дозволяє наносити додаткових пошкоджень.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 10 0 600 * * Вороги і структури +30 бонус атаки
2 10 0 600 * * Вороги і структури +40 бонус атаки
3 10 0 600 * * Вороги і структури +50 бонус атаки
4 10 0 600 * * Вороги і структури +60 бонус атаки
  • Орб ефект, не баф.
  • Завдає шкоди будівлям і маг.імунним юнітам.
  • Додаткова атака безпосередньо додається до пошкоджень як фізична атака.

Wind Walk

Wind Walk
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
W

Клінкс непомітно пересувається в невидимості, поки не завдасть удару або не використає здатність.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 75 20 * * 20 Сам Невидимість, +11% швидкість руху
2 75 20 * * 25 Сам Невидимість, +22% швидкість руху
3 75 20 * * 30 Сам Невидимість, +33% швидкість руху
4 75 20 * * 35 Сам Невидимість, +44% швидкість руху
  • Боня може проходити крізь юнітів.
  • Не зупиняє більшість ченнелінг заклинань або предметів при активації.
  • При атаці невидимість порушується вже коли снаряд досягає мети.
  • Час переходу в невидимість 0,6 секунди.

Death Pact

Death Pact
Вміння
активне
Приціл
об’єкт
Клавіша
E

Клінкс пожирає душу союзного або ворожого кріпа, збільшуючи свої максимальне здоров’я і атаку в процентному співвідношенні від поточного здоров’я жертви.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 100 45 400 * 30 Крип +50% здоров’я і 5% атаки від здоров’я убитого об’єкта
2 100 40 400 * 30 Крип +65% здоров’я і 6,5% атаки від здоров’я убитого об’єкта
3 100 35 400 * 30 Крип +80% здоров’я і 8% атаки від здоров’я убитого об’єкта
  • Якщо мета заклинання - ворог, то герой отримає за нього звичайні досвід і золото.
  • Збільшує поточний і максимальний запас здоров’я.
  • Після закінчення дії заклинання максимальний рівень здоров’я стає звичайним, але поточне здоров’я при цьому не змінюється.

Коментувати