Aurel Vlaicu. Gyrocopter

Aurel Vlaicu. Gyrocopter

У запасі Герокоптера розміщені ракети як малого так і дальнього радіусу дії, тому сховатися від нього практично неможливо. Залпами і вибухами ракет Гелікоптер патрулює поля битв до повної перемоги союзників.

Rocket Barrage

Rocket Barrage
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
R

Герокоптер випускає масивний залп ракет по випадковим цілям в радіусі 400. Вилітає 30 ракет протягом 3 секунд.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 90 7 * 400 3 Вороги 11 пошкоджень за ракету
2 90 6,5 * 400 3 Вороги 15 пошкоджень за ракету
3 90 6 * 400 3 Вороги 19 пошкоджень за ракету
4 90 5,5 * 400 3 Вороги 23 пошкоджень за ракету
  • Пошкодження: магічне.
  • Ракети можуть бити тільки видимі цілі.

Homing Missile

Homing Missile
Вміння
активне
Приціл
юніт
Клавіша
E

Герокоптер запускає самонаводящі ракети, яка полетить в ціль, поки не досягне її. Ракета неактивна протягом 3 секунд після старту, а потім починає повільно розганятись до цілі. Приголомшує ціль і пошкоджує, в залежності від того, наскільки далеко відійшла ціль. Ракета може бути знищена кількома атаками героя або башти.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 120 20 1050 * 2,2 Вороги До 110 пошкоджень і стан
2 130 17 1050 * 2,4 Вороги До 220 пошкоджень і стан
3 140 14 1050 * 2,6 Вороги До 330 пошкоджень і стан
4 150 11 1050 * 2,8 Вороги До 440 пошкоджень і стан
  • Пошкодження: магічне.
  • Ракети збиваються від 3/3/4/5 ударів героїв або від 6/6/8/10 ударів бараків.
  • Ворог отримує позначку і видимість через 1 секунду до старту ракети.
  • Мінімальне пошкодження 50.
  • Максимальне пошкодження - коли ціль буде на відстані від 1500 від точки запуску.

Flak Cannon

Flak Cannon
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
F

Герокоптер при атаці стріляє зі всієї своєї зброї по всім ворогам в радіусі 1000. Триває протягом кількох атак або 15 секунд. Не працює з ілюзіями.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 50 30 * 1000 15 (або 3 атаки) Вороги Атака по всім ворогам в радіусі
2 50 30 * 1000 15 (або 4 атаки) Вороги Атака по всім ворогам в радіусі
3 50 30 * 1000 15 (або 5 атаки) Вороги Атака по всім ворогам в радіусі
4 50 30 * 1000 15 (або 6 атаки) Вороги Атака по всім ворогам в радіусі
  • Основна дальність атаки не змінюється.
  • Модифікатори атаки проти основної мети не змінюються.

Call Down

Call Down
Вміння
активне
Приціл
точка
Клавіша
E

Герокоптер запускає два потужні ракетні удари по цільовій області. Перша ракета приземляється на 2 секунді, друга - на 4 секунді. Вороги в області вибуху отримують пошкодження і сповільнюються.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 125 55 1000 (глобально*) 450 2/3 Вороги 250/100 (250/175*) пошкоджень і сповільнення на 50%/20%
2 125 50 1000 (глобально*) 450 2/3 Вороги 300/150 (300/225*) пошкоджень і сповільнення на 50%/20%
3 125 45 1000 (глобально*) 450 2/3 Вороги 350/200 (350/275*) пошкоджень і сповільнення на 50%/20%
  • В таблиці показані дані по першій/другій ракеті.
  • Пошкодження: магічне.
  • Візуальний індикатор радіуса ракет видно тільки союзникам. Вороги можуть бачити радіус ракети вже при падінні.
  • Покращується Аганімом (див.*)

Коментувати