Anub’arak. Nerubian Assassin

Anub’arak. Nerubian Assassin

Жук Неруб з’являється несподівано, завдає сильного удару, підкидає противників і випалює їхні душі. А зубчатий хітиновий панцир завжди захистить Неруба від атаки у відповідь.

Impale

Impale
Вміння
активне
Приціл
об’єкт/точка
Клавіша
E

Неруб з силою б’є по землі кігтями. У вказаному напрямку землю пронизують гострі шипи, що вражають ворогів, підкидаючи їх у повітря, ранять і приголомшують.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 95 13 700 125 0,75 Вороги 80 пошкодження і стан
2 115 13 700 125 1,25 Вороги 140 пошкодження і стан
3 135 13 700 125 1,75 Вороги 200 пошкодження і стан
4 155 13 700 125 2,25 Вороги 260 пошкодження і стан
  • Пошкодження: магічне.
  • Вороги будуть підкинуті в повітря, а потім приголомшені.
  • Спрацьовує на дальність 825.
  • Швидкість шипів 1600.

Mana Burn

Mana Burn
Вміння
активне
Приціл
об’єкт
Клавіша
R

Неруб посилає в зазначеного ворога згусток негативної магічної енергії, випалюючи певну кількість мани залежно від Інтелекту мети. Противнику також наноситься пошкодження, що дорівнює кількості випаленої мани.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 100 28 600 * * Ворожі герої Спалює ману в розмірі 3,5*інтелекту цілі
2 100 20 600 * * Ворожі герої Спалює ману в розмірі 4*інтелекту цілі
3 100 12 600 * * Ворожі герої Спалює ману в розмірі 4,5*інтелекту цілі
4 100 4 600 * * Ворожі герої Спалює ману в розмірі 5*інтелекту цілі
  • Пошкодження: магічне.
  • Наносить пошкодження, рівне спаленій мані.

Spiked Carapace

Spiked Carapace
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
D

Неруб активує свій хітиновий обладунок з органічних зубців, в результаті чого запобігає та відбиває пошкодження і приголомшує атакуючого.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 40 23 * * 2,25 Вороги Запобігає і відбиває 100% утрати, глушить на 0,6 секунд
2 40 20 * * 2,25 Вороги Запобігає і відбиває 100% утрати, глушить на 1,2 секунд
3 40 17 * * 2,25 Вороги Запобігає і відбиває 100% утрати, глушить на 1,8 секунд
4 40 14 * * 2,25 Вороги Запобігає і відбиває 100% утрати, глушить на 2,4 секунд
  • Пошкодження: чисте.
  • Відбите пошкодження розраховується після всіх скорочень (опір магії, броня, інше).
  • Ця здатність спрацює лише проти прямо націленої атаки.
  • Спрацьовує проти кожного хто в цей час атакує жука.

Vendetta

Vendetta
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
V

Неруб стає невидимим для ворогів на певний час. Якщо він атакує з цієї невидимості, то завдає сильний критичний удар.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 160 70 * * 20 Ворог 250 пошкоджень удар. +16% швидкості руху
2 210 60 * * 35 Ворог 400 пошкоджень удар. +18% швидкості руху
3 260 50 * * 50 Ворог 550 пошкоджень удар. +20% швидкості руху
  • Пошкодження: нормальне.
  • Якщо невидимість перервана використанням здатності чи закінчилася, жук не завдасть критичний удар.
  • Жук виходить із невидимості лише коли удар завдано, а не при нанесенні.

Коментувати