Aiushtha. Enchantress

Aiushtha. Enchantress

Весела чарівниця коза, захисниця лісів, здатна використовувати свої сили для зачаровування ворогів, після чого вони або опиняються під її контролем або вмирають від її зачарованих списів.

Untouchable

Untouchable
Вміння
пасивне
Приціл
*
Клавіша
U

Коза зачаровує супротивників, які намагаються її атакувати, знижуючи швидкість їх атаки на 4 секунди.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 * * * * 4 Вороги Швидкість атаки -30%
2 * * * * 4 Вороги Швидкість атаки -60%
3 * * * * 4 Вороги Швидкість атаки -90%
4 * * * * 4 Вороги Швидкість атаки -120%
  • Всі вороги, які завдають прямої шкоди козі, будуть сповільнюватися.
  • Сповільнення спрацьовує при початку атаки (перед ударом).

Enchant

Enchant
Вміння
активне
Приціл
об’єкт
Клавіша
C

Коза зачаровує слабших істот, беручи їх під свій контроль, а якщо це ворожий герой, то він сповільниться.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 65 30 700 * 5,5 Вороги Контроль (крип), 20% сповільнення (герой)
2 65 25 700 * 5,5 Вороги Контроль (крип), 30% сповільнення (герой)
3 65 20 700 * 5,5 Вороги Контроль (крип), 40% сповільнення (герой)
4 65 15 700 * 5,5 Вороги Контроль (крип), 50% сповільнення (герой)
  • Контроль діє 80 секунд.
  • Ілюзії теж можна переманити на свою сторону.

Nature’s Attendants

Nature’s Attendants
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
R

Рій духів-цілителів лікує козу і всіх найближчих союзників.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 125 45 * 275 11 Сама, союзники Запускає 3 лікувальні світлячки
2 140 45 * 275 11 Сама, союзники Запускає 5 лікувальних світлячків
3 155 45 * 275 11 Сама, союзники Запускає 7 лікувальних світлячків
4 170 45 * 275 11 Сама, союзники Запускає 9 лікувальних світлячків
  • Лікування не діє на юнітів з повним запасом здоров’я.
  • Може лікувати юнітів, несприйнятливих до магії.
  • Лікування триватиме і після смерті.

Impetus

Impetus
Вміння
активне
Приціл
*
Клавіша
F

Ця здатність може підсилити списи кози, додаючи до атаки пошкодження в відношенні відстані між нею та ціллю.

Рівень Мана Перезарядка Дальність Площа Тривалість Ціль Результат
1 55 * 550 (740*) * * Вороги Завдає пошкодження від 15% відстані, до 375 пошкоджень
2 60 * 550 (740*) * * Вороги Завдає пошкодження від 20% відстані, до 500 пошкоджень
3 65 * 550 (740*) * * Вороги Завдає пошкодження від 25% відстані, до 625 пошкоджень
  • Пошкодження: чисте.
  • Максимальна шкода наноситься на відстані в межах 2500.
  • Вимірюється відстань від кози до точки, в якій удар досягне мети.
  • Можна атакувати несприйнятливих до магії ворогів, але бонус не застосовуватиметься.
  • * Покращується Аганімом.
  • Аганім з інвентаря кози не знімається.
  • З Аганімом дальність атаки буде збільшена на 190.

Коментувати